.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توافق بر سر سرمربیگری جديد استقلال ساری
توافق بر سر سرمربیگری جديد استقلال ساری

محمد رضا رنجبر به استقلال ساری بازگشت تا همچنان عضو هیئت مدیره این تیم باقی بماند.

به گزارش مازندلیگ ،محمد رضا رنجبر پس از جلسه با محمدی کیادهی تصمیم گرفت به عنوان عضو هیئت مدیره به باشگاه استقلال ساری ملحق شود. البته  واگذاری دوباره سهام باشگاه به محمدرضا رنجبر نیز از دیگر موارد مطروحه در جلسه امروز بود.
 
صبح  ديروز نیز  اولین جلسه ی هیئت مدیره باشگاه برگزار گردید و بحث سرمربیگری عباس وفادار در تیم استقلال ساری مطرح گردید که مورد موافقت هیئت مدیره باشگاه نیز قرار گرفت تا تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان استقلال ساری نیز به زودی زیر نظر عباس وفادار ،یکی از بااخلاق ترین و تکنیکی ترین بازیکنان دو دهه گذشته فوتبال مازندران و از مربیان خوش فکر فوتبال ساری شروع خواهد شد.وفادار در تمام بازی های خانگی تیم استقلال ساری در فصل گذشته حضور داشت و شناخت بسیار زیادی نسبت به بازیکنان و عملکرد آنها دارد.

محمدی کیادهی  علت تاخیر شروع تمرینات این باشگاه را عدم حضور آقای شبیر لطفی بوده است و پس از مسجل شدن پیوستن لطفی به تیم فوتبال صنعت ساری ، عباس وفادار به عنوان سرمربی استقلال ساری انتخاب شد.از سوی دیگر مدیرعامل باشگاه استقلال ساری اعلام کرد  بازیکنان سال گذشته این تیم با باشگاه  قرارداد 2 ساله دارند و همچنان بازیکن این باشگاه محسوب می شوند.

محمدی کیادهی در گفتگو با سایت باشگاه گفت: با عنایت خداوند منان، تیم فوتبال استقلال ساری در لیگ دسته دوم کشور نیز بازی های زیبا و مقتدرانه ای به نمایش خواهد گذاشت  و دل مردم خوب ساری و هواداران خونگرم این باشگاه را شاد خواهد نمود. برای تیم صنعت ساری و شبیر لطفی نیز آرزوی موفقیت داریم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 28 تير 1391
تقریبا اکثرشهرهای مهم استان ,دارای باشگاههای تقریبا مطرح میباشند,در میان شهرهای مهم مازندران ,بابل شهری است که دارای این امتیاز بسیار مهم نمیباشد,یکی از مهمترین راه برای مطرح کردن یک شهر واستان؛ داشتن باشگاههای قوی ورزشی خصوصا فوتبال میباشد که بابلیها ازآن غفلت کرده اند,البته حدود25سال قبل دریای بابل تیم مطرح بوده که متاسفانه از آن خبری نیست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.